۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

جلسه هماهنگی احمدی نژاد با تئوریسین دولت کودتا مصباح یزدی

احمدی نژاد در حضور مصباح یزدی و جمع هم فکران او علاوه بر تشکر و اظهار ارادت، از موفقیت برنامه‌های گذشته و نیاز برای مدیریت نیروهای آینده سخن می‌گوید. او به پشتیبانی نظری (از طرف مصباح) و توانایی اجرایی (دولت کودتا) اشاره می‌کند.

... خدا را سپاسگزارم که توفیق داد که امروز در قم عزیز ... خدمت حضرتعالی و عزیزان برسم و عرض ارادت بکنم. و همینطور از فرمایشات حضرت عالی و سایر دوستان استفاده بکنم. مطالب را فرمودید، ... انقلاب اسلامی را نمی‌شه در یک زمان و مکان خاصی محدود کرد... همۀ آن چیزهایی را که گفتیم و می‌خواستیم، به نظرم فرصت تحققش داره فراهم می‌شه. ولی به نظر من این حرکت نیازمند یک «پشتوانۀ نظری» قوی و یک «پشتوانۀ اجرایی» قوی است. بهترین جای این پشتیبانی هم در وحله اول به نظر من همین جاست. که در قم هست و جایی که عزیزانی برای تحقق “حکومت اسلامی” زندگی می‌کنند، نفس می‌کشند، طلبگی می‌کنند، تحصیل می‌کنند و زندگیشان را وقف تحقق حکومت اسلامی کردن. الان به نظرم شرایط فراهمه . بنده هم “استمداد می‌طلبم”، و “در خدمتتون هستم” به عنوان فردی که شاید خودش در این حرکت موضوعیت نداشت، بلکه حرکت، یک حرکت عظیمه، یک حرکتی است، خودتون که اشاره فرمودید، خودش یک لطفی بود، یک عنایت ویژه است، ...، انشاءالله “سرآغاز تحولات بزرگ در عالم” هست. مطابق فرمایشات جنابعالی در هر دوره‌ای وسیله‌ای داره، بالاخره این وسط قرار گرفت و یک مسئولیت بر دوشش هست. استمداد می‌طلبم. باید همۀ ظرفیتهای فکری و اجرایمون رو بیاریم پشت سر تحقق احکام اسلامی، عدالت اسلامی، و انشاءالله برپایی یک جامعۀ الگو و شاهد در سرزمین عزیز ایران. به نظر من این شدنی است. اگر نبود، مکلف نمی‌شدیم به انجام این کار. همون جا پیش بینی شده که بالاخره یک سازماندهی بشه، در اینجا هم اگه حضرت عالی بزرگواری بفرمایید و دوستان، مجموعه‌ای مسئول بشن برای دنبال گیری این قضیه و استفاده از همۀ ظرفیتها؛ به موازتش در دانشگاه هم همین کار در دست طراحی است. بریم به سمت عملیاتی شدن دیدگاهها و ترویج فرهنگ اسلامی...

۱ نظر:

  1. merci duste aziz. besiar agahidahande va nokte dar bud. az site khubetan sepasgozaram. man ham siti daram ke agar shod sar bezanid:
    iraniran.wordpress.com
    durud bar shoma hammihan gerami va mobarez

    پاسخحذف